Nowe Biuro w Essen: KSIEGOWOŚĆ, UBEZPIECZENIA, GEWERBE (Oberhausen, Bottop, Gelsenkirchen, Bochum, Herne, Gladbeck, Witten, Wuppertal, Dortmund)

Nowe Biuro w Essen: KSIEGOWOŚĆ, UBEZPIECZENIA, 

GEWERBE

Zachęcamy do kontaktu  tel.: 0157 77288350 

lub




Biuro w Essen: Gärtnerstr. 23, 45128 Essen 


(niedaleko Dworca Głównego)




Jesteśmy polskim biurem księgowym działającym w Niemczech od 5 lat, oferujemy najwyższej jakości usługi:

- prowadzenie korespondencji urzędowej,
- tłumaczenia przysięgłe w językach: niemieckim i polskim,
- bardzo korzystne ubezpieczenia,
- pomoc w organizowaniu zasiłków,
- wspomagamy w prowadzeniu księgowości (zgodnie z § 6 StberG),
- wspomagamy w windykacji należności,
- SERWIS BIUROWY JUŻ OD 60,00 Euro + 19 % MwSt./ miesięcznie,
- za naszą pomocą dokonają Państwo rozliczenia podatkowego w Niemczech,
- pomoc w meldowaniu i prowadzeniu Gewerbe (działalności gospodarczej w Niemczech)

Zachęcamy do kontaktu  tel.: 0157 77288350 lub E-mail: martajuszczyk@wp.pl



Biuro w Essen: Gärtnerstr. 23, 45128 Essen (niedaleko Dworca Głównego)

Komentarze

  1. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat jeśli chodzi o mnie to od takich kwestii mam biuro rachunkowe. Ja za to skupiam się aktualnie na informatyzacji mojej firmy. Fajnie, że od https://www.connecto.pl/ zawsze mogę liczyć na bardzo dobre podejście jeśli chodzi o systemy informatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja mam już za sobą wiele spalonych pomysłów i teraz zastanawiam się, co zrobić, aby z wszystkim było mi łatwiej. Może macie jakieś sprawdzone pomysły? Wiem, że dość dobrym jest skorzystanie sobie z informacji na stronie https://finansowymistrz.pl/na-czym-polega-obsluga-plac-w-przedsiebiorstwie/ która oferuje outsourcing płac i kadr.

    OdpowiedzUsuń
  5. W prowadzeniu biura na pewno przyda się odpowiednie oprogramowanie Ready_™ Kilka lat temu wdrożyłam w swojej firmie ten system i muszę przyznać, że spełnił moje oczekiwania. Doskonale radzi sobie z ewidencją faktur.

    OdpowiedzUsuń
  6. Należy stawiać na nowoczesne rozwiązanie w biurze rachunkowym jak e-ksiegowość https://wzpartners.pl/oferta/e-ksiegowosc/ . Czasy kiedy spędzało się większość czasu na drukowaniu u, kompletowaniu i przepisywaniu danych z dokumentu papierowego do programu księgowego już minęły. Dziś można wszystko zdigitalizować

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak naprawdę kiedy prowadzimy firmę to na pewno posiadanie dobrego biura rachunkowego jest czymś bardzo ważnym., Ja jestem zdania, ze doskonałym wyborem jest biuro rachunkowe http://duet-sc.pl/ z kotko usług ja korzystam już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie również całkiem ważną kwestią jest archiwizacja i wiem, że na koniec roku na pewno warto jest ją przeprowadzić. Zachęcam każdego aby zapoznał się z ofertą firmy https://archiveo.pl/ gdyż jest to właściwy wybór w takim zakresie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Też tak myślę. Posiadanie namiaru na wypróbowane biuro rachunkowe to korzystna rzecz. Jeśli szukasz ekspertów z miasta, to warto wziąć pod uwagę biuro rachunkowe https://wzpartners.pl/oferta/uslugi-ksiegowe/ - świadczą kompleksowe usługi.

    OdpowiedzUsuń
  10. A czy wiecie, gdzie szukać specjalistycznego wyposażenia? Warto rozejrzeć się w internecie. Znajdziecie tam wiele różnych firm, oferujących usługi dla biznesu. Na przykład firma Mix-Graf ma w swojej ofercie osłony magnetyczne: https://katalog.mix-graf.pl/pl/c/Oslony-magnetyczne/23 .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz